Klachtfunctionaris

KLACHTENFUNCTIONARIS

Via onze pagina “klachtenregeling” leest u wat u kunt doen als u een klacht heeft. U vindt daar tips voor uw gesprek met uw zorgverlener.

Klachtenfunctionaris

Als u beiden er niet uitkomt, dan is de klachtenfunctionaris de volgende stap. Deze is onafhankelijk en probeert samen met u middels bemiddeling tot een oplossing te komen. Mondzorg Support werkt samen met Zorggeschil, dit is een erkende WKKGZ dienstverlener die goedgekeurd is door VWS. Deze beschikt over een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Ook als u het gesprek met uw zorgverlener om de een of andere reden niet wilt aangaan, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.

In de klachtenregeling van de zorgverlener staat naar wie u zich kunt richten voor een klacht.

Ook bij hem kan u terecht voor uw verhaal, het verkrijgen van een excuus van uw zorgverlener of het wijzigen van de procedure die bij u tot uw klacht heeft geleid.

Ook de tijd die een klachtenfunctionaris aan u besteedt is voor u gratis.

Spring naar toolbar