Klachtfunctionaris
KLACHTENFUNCTIONARIS
Via onze pagina “klachtenregeling” leest u wat u kunt doen als u een klacht heeft. U vindt daar tips voor uw gesprek met uw zorgverlener.
Klachtenfunctionaris
Als u beiden er niet uitkomt, dan is de klachtenfunctionaris de volgende stap. Deze is onafhankelijk en probeert samen met u middels bemiddeling tot een oplossing te komen.
Ook als u het gesprek met uw zorgverlener om de een of andere reden niet wilt aangaan, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Vind u het de moeite waard, om samen met Mondzorg Support, een poging te wagen de zorgverlener de kans te geven in goed overleg de klacht naar een oplossing te brengen? Mondzorg Support kan u daarbij helpen met de communicatie richting uw zorgverlener. Deze zal er alles aan doen om te zoeken naar een oplossing. Mocht u er nog steeds niet uitkomen kunt u de stap richting de onafhankelijke klachtfunctionaris van erisietsmisgegaan.nl nemen.
Klachtfunctionaris: de klachtfunctionaris is ondergebracht bij erisietsmisgegaan.nl en geheel onafhankelijk.
In de klachtenregeling van de zorgverlener staat naar wie u zich kunt richten voor een klacht. In dit geval is het eerste aanspreekpunt Mondzorg Support. Kunnen wij u niet helpen kunt u zich wenden tot de klacht functionaris van erisietsmisgegaan.nl ook bij de klachtfunctionaris kunt u terecht voor uw verhaal, het verkrijgen van een excuus van uw zorgverlener of het wijzigen van de procedure die bij u tot uw klacht heeft geleid. en als laatste tot de Geschilleninstantie.