Klachtfunctionaris

KLACHTENFUNCTIONARIS

Via onze pagina “klachtenregeling” leest u wat u kunt doen als u een klacht heeft. U vindt daar tips voor uw gesprek met uw zorgverlener.

Klachtenfunctionaris

Als u beiden er niet uitkomt, dan is de klachtenfunctionaris de volgende stap. Deze is onafhankelijk en probeert samen met u middels bemiddeling tot een oplossing te komen.

Ook als u het gesprek met uw zorgverlener om de een of andere reden niet wilt aangaan, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Mondzorg Support beschikt over specialisten die, voor dat u kiest voor de klachten functionaris, u kunnen helpen met de communicatie richting uw zorgverlener. Deze zal er alles aan doen om te zoeken naar een oplossing. Mocht u er nog steeds niet uitkomen kunt u de stap richting de onafhankelijke klachtfunctionaris zetten.

Klachtfunctionaris: de klachtfunctionaris is ondergebracht bij een externe en geheel onafhankelijk.

In de klachtenregeling van de zorgverlener staat naar wie u zich kunt richten voor een klacht. In dit geval is het eerste aanspreekpunt Mondzorg Support. Kunnen wij u niet helpen kunt u zich wenden tot de klacht functionaris ook bij de klachtfunctionaris kunt u terecht voor uw verhaal, het verkrijgen van een excuus van uw zorgverlener of het wijzigen van de procedure die bij u tot uw klacht heeft geleid. en als laatste tot de Geschilleninstantie.

 

Spring naar toolbar