Klachtfunctionaris

KLACHTENFUNCTIONARIS

Via onze pagina “klachtenregeling” leest u wat u kunt doen als u een klacht heeft. U vindt daar tips voor uw gesprek met uw zorgverlener.

Klachtenfunctionaris

Als u beiden er niet uitkomt, dan is de klachtenfunctionaris de volgende stap. Deze is onafhankelijk en probeert samen met u middels bemiddeling tot een oplossing te komen. Mondzorg Support heeft dit ondergebracht bij  Quasir, dit is een erkende WKKGZ dienstverlener die goedgekeurd is door VWS. Deze beschikt over een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Ook als u het gesprek met uw zorgverlener om de een of andere reden niet wilt aangaan, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Quasir. Mondzorg Support beschikt over specialisten die, voor dat u kiest voor de klachten functionaris, u kunnen helpen met de communicatie richting uw zorgverlener. Deze zal er alles aan doen om te zoeken naar een oplossing. Mocht u er nog steeds niet uitkomen kunt u de stap richting de onafhankelijke klachtfunctionaris zetten.

Klachtfunctionaris: de klachtfunctionaris is ondergebracht bij een externe en geheel onafhankelijke stichting Quasir. Vraag uw contactpersoon bij Mondzorg Support voor meer informatie over Quasir.

In de klachtenregeling van de zorgverlener staat naar wie u zich kunt richten voor een klacht. In dit geval is het eerste aanspreekpunt Mondzorg Support. Kunnen wij u niet helpen kunt u zich wenden tot de klacht functionaris van Quasir ook bij Quasir kunt u terecht voor uw verhaal, het verkrijgen van een excuus van uw zorgverlener of het wijzigen van de procedure die bij u tot uw klacht heeft geleid. en als laatste tot de Geschilleninstantie Zorggeschil.

 

Spring naar toolbar